تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک مدیرعامل بیمارستان آپادانا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷

بسم الله الرحمن الرحیم

"شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی اُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ"

خداوند متعال را شاکریم که یکبار دیگر به ماه ضیافت الهی و ماه نزول قرآن دعوت شدیم و این فرصت را یافتیم تا چشم، قلب و دلمان با نسیم ملایم رحمت و برکت حضرت حق روشنی یابد.

رمضان شروعی بر خود شناسی و آشنایی با فلسفه وجود، هستی و آفرینش است، با رمضان به وادی مقدس الهی قدم می گذاریم و با نگرش در ثانیه ثانیه این ماه، می توانیم به ارزش های حیات پی برده و نسبت به آینده ای ایمن در سایه انوار پروردگار جهانیان امیدوار باشیم. ماه رمضان، ماه سجده عشق به درگاه آفریننده عشق، محبت و مهربانی و ماه اندیشیدن در ذات پاک الله متعال و قدرت اوست.

قدر و منزلت ماه مبارک رمضان را می توانیم به خوبی در این فرمایش رسول اکرم(صلى الله علیه و آله) دریابیم که فرمودند: "رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه‏‌اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم است."

خداوند با واجب کردن روزه ماه مبارک رمضان بر ما منت نهاد زیرا در این ماه گناهان بخشیده شده و درهای رحمت پروردگار همواره گشوده است.

اینجانب به نوبه خود حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه عبادت های عاشقانه و بندگی خالصانه را به کلیه مسئولین، کارکنان، اساتید و سایر مسلمانان  تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، قبولی طاعات و عبادات، عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات روز افزون را برای همگان مسئلت دارم.

 

 

دکتر محمد طه جلالی

مدیرعامل بیمارستان آپادانا


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا